Saturday, May 24, 2008

''Jamuan Akhir Thn Klas Aku''



Assalamu'alaikum...
lama aku x tulis kat cini...
nie saya nak kasi korang sumer tgk gambar kengkawan aku...
time nie, kitorang wat jamuan akhir thn...best woo..
time jamuan nie, pelajar lelaki x mai...sakanlah kitorang...
klau korang nak tau, jumlah pelajar dlm klas aku cuma 12 org jer...
ade 9 perempuan dan 3 lelaki...he..he..
mmg best dok dlm klas yg ade skit pelajar ...tp...ade jugak yg x bestnye...nak tau apa yg x bestnye?
yg x best nye ialah, cikgu2 sumer pakat tumpu kat kitorang jer...kalau klas lain, seorg jwb satu soalan jer..tp time kitorang plak seorg jwb tiga soalan..uiks..x aci arr lagu tuu...
tp nak wat camna..dah nasib...hu..hu..
kat dlm tu ade gambar aku tau...
kalau korang bleh teka mana aku kat situ, mmg hebat..he..he..

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...