Monday, May 26, 2008

arah tujuku slps spm...


Uitm Arau jadi pilihanku slps spm nie...he..he..aku ambik kos pengurusan perniagaan...nape ramai org mempunyai perspektif yg negatif apabila disebut uitm...ade yg kata uitm nie tahap lekeh jer..ade yg kata uitm nie tempat org yg x dpt u yg bagus2 laa dan ade pulak yg kata uitm ni low class laa...hem..mcm2 laa diorang tu..saya pun x tau pasai pa diorang ckp lagu tu...apapun, itulah tempat yg saya akan pergi utk further study saya...28 june nie baru saya nak daftar masuk...wah..x sabarnye nak msk..saya dah boring dok rumah lama2..he..he..asyik makan tido makan tido..huh..nasib baik saya x gemuk..ha..ha..saya amik kos perniagaan sbb ayah saya kata byk peluang pekerjaan jika amik kos nie..disamping tu, saya minat kira2 spt mathematic..he..he..ramai kengkawan saya yg msk ting 6...ade yg amik aliran sastera dan ade pulak yg amik aliran agama..x kurang jugak yg amik aliran sains..ckp pasai sains nie, sebenarnya saya x minat subjek sains..he..he..tu yg kantoi time spm...ha..ha..anyway, saya rasa x sabar nak belajar...doakan kecemerlangan saya ye...
thank you...

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...