Sunday, January 3, 2010

Happy Birthday to me...


Hari ni genaplah umur saya 20 tahun (3 Jan 1990). Wah, cepatnya masa berlalu! Rasa macam dah tua la pulak. Hehehe. Tahun ni, seperti tahun-tahun yang lepas saya celebrate birthday party ngan family saya. Hari ni saya rasa istimewa sangat sbb semua orang dlm family sy bagi hadiah kat saya. Wah... best..best... Kawan2 pun wish besday kat saya. Tak lupa juga teacher Lin... dia masih ingat kat saya.. huhu.. terharunya... Thank you my beloved teacher for the wish... I really appreciate it. Hope you will always stay happy in your life. Semakin bertambah umur saya semakin cepat la saya melangkah ke alam lain iaitu alam barzakh. Amalan saya perlu dibanyakkan tahun nie.

Walaupun hari ni besday saya, saya tetap kna gi klass esok.. huhu... Klass start 4 jan pd jam 9 pagi... subject public relation(pr).. argh... harap2 subject nie best la... klau x, tak tau la saya nk bwat camne lak... Klas esok full smpai ke petang... cuma ade gap time rehat... mesti letih nie.. huhu... hostel x daftar lg... daftar keselamatan pun x lagi... argh... sibuknye esok... harap dipermudahkan segala urusan. Tu la pasal buat keje last minute... haha... x pe.. saya x menyusahkan org lain.. saya menyusahkan diri saya jer.. hahaha.. =p

Saya harap sesangat tahun nie, saya boleh sentiasa dalam mood gembira. Walaupun ia agak sukar tuk dilakukan, tetapi saya akan cuba untuk kelihatan ceria pada pandangan orang luar. Biarlah rahsia hati saya menjadi rahsia antara saya dan diri saya sahaja. Hidup mesti di teruskan. Tak gitu? Hahaha... Sekarang tibalah masanya tuk saya buat preparation tuk msuk klas... kad matrix, stationaries, examination pad, dn lain2... pastikn semuanya ade... Selamat Study Semula(3S).. haha.. Chiao~

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...