Monday, September 22, 2008

ke alam barzarh...

hari nie, saya dpt tahu dr kwn2 saya bahawa seorang rakan sekelas saya dan dua orang rakan saya dr group "A" telah kembali ke rahmatullah...innalillahi wa inna ilaihi rajiun..apabila dpt tau jer berita tu, saya jadi takut sgt...saya akn tertanya2, cukupkah amalan yg saya kerjakan selama ini...adakah saya sudah bersedia untuk melangkah ke alam barzarh?...saya harap saya dpt memperbykkan amalan baik saya di dunia yg sementara ini...saya pernah dgr satu pepatah yg ade menyebut, "orang yg cemerlang adalah org yg sentiasa mengingati mati"...saya rasa pepatah itu ada benarnya, jika kita memahaminya...saya pun x tau bila saya akn mati...saya harap saya masih sempat untuk bertaubat dan beramal soleh...

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...