Sunday, July 19, 2015

Selamat Hari Raya Aidilfitri 1436H


Assalamu'alaikum my lovely blog.. Lama kita tak berborak kan.. huhu.. rindunya kat awak.. Tapi, sebelum tu, di kesempatan ini, saya ingin mengucapkan Selamat Hari Raya Aidilfitri, Maaf Zahir Batin kepada semua.. Taqabballahu Minna Wa Minkum.. Semoga Allah menerima (amalan-amalan) yang telah aku dan kalian lakukan..



Sekejap jer Ramadhan meninggalkan kita.. Entah sempat ke tidak untuk kita menunggu Ramadhan pada tahun hadapan.. Sesungguhnya jodoh dan ajal maut di tangan Tuhan.. Di harapkan amal baik yang kita lakukan pada tahun ini akan diterima oleh ALLAH SWT..

So, how your life? Lama tak dengar berita kan.. Hmm.. Sebenarnya, beberapa hari yang lepas, saya activate semula account Facebook saya yang lama (i.e. Shizuko Daisuke).. Surprisingly, ramai kawan2 saya sudah pun selamat berumah tangga.. kawan2 sekolah menengah dan kawan2 seuniversiti dulu.. pergh! terbaik la diorang.. hehe.. Saya doakan agar jodoh kalian berpanjangan hingga ke Jannah dan berbahagia selalu.. 



Maybe lepas ni sy akan deactive account FB tu.. motif?? hmm.. rasanya saya pernah bgtau reasonnya dlm post saya yg sebelum ini.. saya sedang melarikan diri dr someone di FB tu.. hehehe.. sebenarnya, saya cuba utk hilangkan diri sampai dia betul2 lupakan sy.. ngeh3.. harap cepat2 la dia lupakn saya.. Please forget about me and find a new girl with a bright personality.. You deserve a better person.. Trust me.. ^_^ 



Maybe I'll busy in these upcoming few months.. There so many assignments need to be done.. As I've to prepare and write a lot of academical papers to meet the qualification.. huhu.. I've still haven't defense my proposal yet.. sedangkan sudah hampir 2 tahun saya kaji topik ni.. harap2 cepatlah siap kajian saya ni..




Wish me luck in my proposal defense, kay.. Ja mata na, my lovely bloggie.. I promise to chat with you later.. I miss you so much.. daa~~~

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...