Monday, July 6, 2009

hari pertama semester ke3

alhamdulillah..segalanya berjalan dgn lancar.. tp incident pagi td mmg memaluknku...huhu..napelah bleh datang lmbat plak... nsib baik kitorg yg lmbt ni x kna perli kaw2 punya... aku pi klas bel kul 8 pg..pastu ade klas bhsa arab plak kul 11...

sementara nk msuk klas bab, aku gi serbu hea sbb nk isi borang keselamatan tah ape2 tu... pastu aku gi jumpa makcik dahlia sbb nk tnya nk cop kat spa.. dia kata kna gi pejabat p'tadbiran plak... aduis... letihnya.. dah la time tu panas giler, aku plak tgh demam... rsa cam nk pengsan jer kat tgh jalan... tp bila aku pikir2 balik, klau aku pengsan tgh jln, sape nk bawak aku gi hosp? oleh yg demikian x jd la aku nk pengsn.. haha... rancangan silap timing...

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...