Monday, July 1, 2024

Wangian Smellyst - Review Jujur

Hai my lovely bloggie.. hmm.. lama juga saya tak update kat sini.. sekarang saya berada di minggu yang ke 14 pengajian.. next week dah study week.. alhamdulillah, hampir selesai 1 semester.. sekarang masa untuk marking last assignment diorang dan marking final test MKT623.. nasib baik la student sem ni tak berapa nak ramai.. pheww~ [^_^] 

Sebenarnya, hari ni saya nak share review untuk wangian lilin.. yang saya beli dari Smellyst.. Saya beli dari official tiktok diorang.. Time diorang buat live tu, saya terus grab 2 kotak.. Teracun sungguh la haii... [n_n] 


Kenapa 2 kotak? Sebab ada offer lerrr.. hahaha.. lagi satu, saya beli 2 kotak sebab satu tu untuk hadiah dekat kawan saya (sempena tukar2 hadiah time reunion).. satu lagi untuk letak dekat bilik tidur.. then, 2 minggu kemudian, ada offer lagi, saya beli lagi sekotak untuk letak dekat office.. hahahaha... aduyai.. impulse buying betul la syida ni.. perabis duit ehh.. hahaha.. sabar je la hati.. bila la dia nie nak insaf kan.. cerita diamond painting dia tu tak setel lagi, dia dah pi cari wangian lilin pulak eaa.. hahaha.. takpe la, anggap la ini sebagai investment untuk office.. bukan selalu kan.. [^_^] 


Selepas saya dah guna, memang best sangat.. sebab wangian dia tahan lama.. selalunya saya akan kerat wangian tu kepada 2 bahagian sebelum dipanaskan.. sebab ruangan bilik atau office saya kecik je.. bila dah wangi, saya padamkan lilin dia.. wangian dia tahan lama ooo.. suka sangattt... saya beli yang dalam kotak, yang ada 1 set dengan candle burner sebab mula2 tu, saya tak sure wangian apa yang best.. 

So, lepas dah try saya dah boleh tau wangian mana yang best ikut pada taste saya.. antara favourite wangian saya adalah Shangri-La, White Tea, Four Season, Classic Vanilla, Classic Tropical, dan Tropical Berries.. yang paling best adalah Shangri-La... Alamak!! saya dah terbagitau korang.. nanti stok tu cepat habis la pulak.. hmm.. takpe la.. kata nak share review kan.. nanti korang pi beli ea.. beli kat TikTok diorang tau.. time diorang live.. confirm jimat banyak.. especially crazy friday deal.. diskaun kaw2 diorang kasi.. harap korang teracun sekali.. aamiinnn.. hahahaha.. [^o^] 

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...